• 100% natuurlijke producten tegen haaruitval
  • Klinisch bewezen
  • Dermatologisch aanbevolen
  • Pijnloos en geschikt voor alle types haar
  • Klantoordeel 9.8

Klantenservice

Onderwerpen

Wat zijn de levertijden?

Aankopen binnen Nederland worden bijna altijd binnen 1 Ć  2 dagen geleverd. Op het moment dat de bestelling ons magazijn verlaat dragen we de bestelling over aan PostNL. Daarna krijgt u van PostNL een track & tracecode om uw pakket te volgen. Wel adviseren wij u hiervoor de email van PostNL te accepteren of uw spam te controleren.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Tijdens het bestellen kun je aangeven of je het product wil laten bezorgen op het factuuradres of een ander adres.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk op uw adres te bezorgen. U kunt inloggen op uw account om de actuele status van uw bestelling te bekijken. Daarnaast houden we u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling. De status kan variĆ«ren van “bezig met verwerken”, ‘in de wacht”, “afgerond” of “geannuleerd”.

Via PostNL ontvangt u op het door u opgegeven emailadres een track & trace code om uw bestelling te kunnen volgen. Wel dient u voor alle emails van ons of van PostNL onze email te accepteren of in te stellen als betrouwbaar. Ook adviseren wij uw spam te controleren.

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden onze bestellingen naar Nederland, BelgiĆ«,Ā  Luxemburg.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt uw bestelling op afspraak afhalen.

Wat zijn de verzendkosten?

In Nederland betaalt u geen verzendkosten bij een bestelling boven de ā‚¬60.- inclusief btw. Voor bestellingen in Nederland onder de ā‚¬ 60.- worden er ā‚¬ 7,50 verzendkosten in rekening gebracht. Voor BelgiĆ« geldt gratis verzending vanaf ā‚¬ 100,- inclusief btw. Bij bestellingen onder de ā‚¬ 100,- worden er ā‚¬ 13,- verzendkosten voor BelgiĆ« berekend.

Voor Luxemburg bedragen de verzendkosten ā‚¬ 13,-. Bij een bestelwaarde van minimaal ā‚¬ 100,- zijn er geen verzendkosten. Indien u meerdere producten bestelt, zullen we proberen ze zoveel mogelijk in Ć©Ć©n zending te leveren. Als Pharma Hermetic uw bestelling meerdere keren levert, betaalt u natuurlijk slechts Ć©Ć©n keer verzendkosten.

Hoe werkt betalen met i-DEAL, Klarna, Visa, Mastercard, Mollie, PayPal, Bancontact, Giropay, Apple Pay?

Directe Bankoverschrijving, i-DEAL, Klarna, Visa, Mastercard, Mollie, PayPal, Bancontact, Giropay, Apple Pay zijn heel gemakkelijke manieren om vooraf je bestelling af te rekenen. U betaald de bestelling eenvoudig online via uw eigen bank. U betaald de bestelling eenvoudig via uw eigen rekening. Volg onderstaande stappen om te betalen:

Kies voor de gewenste betaalmethode.
Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen internetbankieromgeving. Hier kunt u de betaling goedkeuren.
Het bedrag wordt afgeschreven van de rekening. Vergeet niet om terug te keren naar de shop van Pharma Hermetic Benelux zodat de betaling volledig wordt afgerond.

Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?

U krijgt de factuur (print) meegeleverd met uw bestelling.

Wat is jullie rekeningnummer?

U kunt het geld natuurlijk ook zelf overmaken op onze bankrekening. U kunt het overmaken naar: NL92RABO0129060488. Vergeet niet het betaalkenmerk en/of je klantnummer te vermelden.

Wat moet ik doen als mijn betaling met iDEAL is mislukt?

U kunt proberen om in te loggen op uw account en opnieuw te kiezen voor een iDEAL betaling. Bovendien kan er een kleine vertraging zitten in de verwerking van iDEAL betalingen. Mocht het opnieuw niet lukken neem dan contact op met onze klantenservice op het telefoonnummer: 0546 ā€“ 569 917

Zijn de betaalmethoden die jullie gebruiken veilig?

Onze betaalmethoden zijn veilig volgens de eisen die hieraan gesteld worden. U kunt bijvoorbeeld veilig betalen met i-DEAL, Klarna, Visa, Mastercard, Mollie, PayPal, Bancontact, Giropay, Apple Pay. Met deze betaalmethode betaald u via uw eigen bank of online betaaldienst en kunt u veilig uw transactie afronden.

Welke betaalmethoden heeft jullie shop?

U kunt bij Pharma Hermetic Benelux op verschillende manieren betalen. Op dit moment is het mogelijk om te betalen met: i-DEAL, Klarna, Visa, Mastercard, Mollie, PayPal, Bancontact, Giropay, Apple Pay.

Geld terug op je rekening?

Klik hiervoor op deze link voor ons retourbeleid.

Hoe zoek ik een artikel?

De artikelen van Pharma Hermetic kunnen gevonden worden door te navigeren in het menu of door de zoekfunctie te gebruiken helemaal bovenin naast ons logo.

Hoe kan ik een kortingscode inwisselen?

Plaats eerst artikelen in het winkelmandje. Bekijk uw winkelmandje doorĀ  de checkout-knop bij het winkelwagentje aan te klikken.Ā Vervolgens kunt u links onder de producten een kortingscode invullen in het het veld voor de kortingsbon. De korting wordt automatisch verwerkt indien de juiste code is ingevuld.

Waarom heb ik nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Misschien is de e-mail in het postvak ongewenste mail terecht gekomen. Ook is het mogelijk dat er een spelfout is gemaakt bij het invullen van uw email. Wanneer ook hier geen bevestigingsmail te vinden is, dan is er waarschijnlijk er iets mis gegaan bij uw bestelling. Neem hiervoor contact met ons op via: 0546 ā€“ 569 917 of sales@polocosmetics.com

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Geen probleem.Ā Klik hier, vul je e-mailadres in en binnen enkel minuten krijg je een e-mail om je wachtwoord te herstellen.

Hoe maak ik een account aan?

Klik onder het kopje account opĀ registreren. Op de registratiepagina kun je jouw persoonlijke gegevens invullen. Vervolgens klik je opĀ verzendenĀ en wordt je account aangemaakt.

Hoe kan ik mijn klantgegevens wijzigen?

Login op onze webshop. Vervolgens kunt u uw gegevens wijzigen. Ondervindt u problemen met inloggen belt u dan met onze klantenservice: 0546 ā€“ 569 917 of sales@polocosmetics.com

Wat moet ik doen als ik een artikel verkeerd heb ontvangen?

Bestellingen worden bij Pharma Hermetic Benelux met de grootste zorg verwerkt. In een specifiek geval kan er iets fout gaan. In dat geval kunt u contact met ons op nemen via: 0546 ā€“ 569 917 of sales@polocosmetics.com

Hoe veilig is het winkelen in jullie shop?

Op de shop van Pharma Hermetic BeneluxĀ  wordt gebruik gemaakt van het SSL-certificaat. Hiermee worden alle persoonlijke gegevens versleuteld opgeslagen, waardoor deze niet door anderen kunnen worden bekeken. Geef uw persoonlijke gegevens nooit door aan anderen. Hiermee voldoet Pharma Hermetic Benelux aan de wettelijke voorschriften en privacywetgeving.

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt bij Pharma Hermetic Benelux eenvoudig een product bestellen.
Stap 1: Kies het product dat je wilt bestellen en klik op de bestelknop ā€œin winkelmandā€.
Stap 2: Vervolgens kun je kiezen om verder te winkelen of om naar ā€œwinkelmand bekijkenā€ te gaan, Of kies ā€œcheckoutā€.
Stap 3: Controleer je bestelling en klik vervolgens op ā€œDoorgaan naar afrekenenā€.
Stap 4: Op deze pagina vul je de persoonlijke gegevens in, je verzendmethode en de betalingswijze. Je kunt de bestelling afronden door op ā€œBestelling plaatsenā€ en kies voor de volgende betaalopties; i-DEAL, Klarna, Visa, Mastercard, Mollie, PayPal, Bancontact, Giropay, Apple Pay.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland betaald u geen verzendkosten bij een besteding vanaf ā‚¬60.- inclusief btw. Voor bestellingen in Nederland onder de ā‚¬ 60.- worden er ā‚¬ 7.50 verzendkosten in rekening gebracht. Voor Belgie vanaf ā‚¬100,- inclusief de btw. Daaronder voor Belgie ā‚¬13,- verzendkosten. Wanneer u meerdere producten besteld proberen wij deze zoveel mogelijk in Ć©Ć©n levering te bezorgen. WanneerPharma Hermetic Benelux uw bestelling in meerdere keren levert betaald u uiteraard maar Ć©Ć©n keer de verzendkosten.

Haaruitval advieslijn